ملیکا شریفی نیا جای پژمان بازغی را گرفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ملیکا شریفی نیا دختر محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان که تا به حال عادت به دیدن او در حوزه بازیگری داشتیم این بار او را در حال اجرای برنامه تلوزیونی خواهیم دید.

ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو و جایگزین پژمان بازغی می شود

ملیکا شریفی نیا که در حوزه های مختلفی در زمینه کودک کار کرده است، از قرار معلوم  وارد عرصه اجرا خواهد شد و اجرای فصل جدید برنامه کودک شو شبکه نسیم را پس از پژمان بازغی بر عهده میگیرد. اینطور که پیداست به زودی ضبط و تصویربرداری فصل جدید کودک شو با اجرای ملیکا شریفی نیا آغاز میشود. این بازیگر زن ایرانی، پیش از این هم تجربه حضور در برنامه های کودک و نوجوان را داشته و در محله گل و بلبل و بالشها بازی به ایفای نقش پرداخته بود.

 

ملیکا شریفی نیا مجری جدید برنامه کودک شو

مهراوه و ملیکا شریفی نیا دختران محمد رضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان از بازیگران مشهور سینما و تلوزیون هستند. مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد و ملیکا متولد 21 آبان 1365 در تهران است. محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان سال‌ها پیش از یکدیگر جدا شدند. ملیکا و مهراوه رابطه بسیار خوبی با یکدیگر و بخصوص مادر و خانواده‌ شان دارند.

ملیکا شریفی نیا دختر مهربان و احساسی محمد رضا شریفی نیا روابط صمیمانه و خوبی با خانواده خود به خصوص مادر و تنها خواهرش مهراوه دارد و مادرش را الگوی خود در بازیگری می داند. ملیکا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان تنها در سریال نجلا همکاری مشترک نداشته اند و فیلم سینمایی اویناز، دایان باخ و ابر و آفتاب از دیگر فیلم های مشترک ملیکا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند.

پژمان بازغیکودک شوملیکا شریفی نیا